Во месец Јуни согласно планот за обуки на продажниот персонал за Сектор Трговија и Угостителство реализирана е обука за познавање на производите од асортиманот на Компанијата Алкалоид АД Скопје.
- Компанија - Алкалоид АД Скопје
- Датум - 7 - 10 Јуни
- Локација - Скопски Пазар а.д.
- Учесници - Продавачи и раководители
- Обука - Познавање на асортиман
Обуката ја одржаа Елизабета Јовановска технолог од Секторот за Развој и Никола Дебарлиев од Сектор Маркетинг.
Обуката беше фокусирана на брендовите Becutan и Black Up колекција за заштита од сонце.
Вработените ги надоградија своите познавања со следниве поважни информации:
GMP стандарди (Добра Производна Пракса). Значењето и контролата на истите согласно Европската директива. Беше истакната континуираната посветеност на менаџментот и вработените на Алкалоид кон исполнување и контрола на овие стандарди кои еднакво важат и за големите гиганти во делот на козметиката затоа што доколку не се исполнети овие стандарди, шансите за успех на пазарот се минимални.
BECUTAN колекција за деца:
Учесниците беа информирани за новите производи од детската колекцијата на Becutan и останатите веќе добро познатите производи на колекцијата за врвна нега. Беше објаснет составот и својствата на производите и се даде одговор на често поставуваните прашања од страна на купувачите.
BLACK UP колекција за заштита од сонце:
Учесниците беа информирани за видовите на сончево зрачење и ефектите од истото на човечкиот организам. Детално беше објаснет видот и начинот на употреба на различните производи за ефикасна заштита од сончевите зраци како и вредноста за потрошувачите во однос на цената на колекцијата.